"הסרטון שהפיץ החמאס מעודד, אבל לא מתייחסים למסרים"

    אבי מימרן 1 Comment on "הסרטון שהפיץ החמאס מעודד, אבל לא מתייחסים למסרים"

    הטרור הפסיכולוגי של החמאס: נדב מירן, אחיו של עמרי החטוף בעזה שהוסרט השבוע ע"י החמאס, מגיב הערב ב'מהדורה המרכזית' לפרסום הסרטון ואומר: "יה מאוד מעודד ומרגש לראות אותו בחיים ובמצב טוב אבל אנחנו לא מתייחסים למסרים שהחמאס השתיל לו". לדבריו: "עסקאות כמו שמדוברות כרגע הן לא טובות לא לחטופים ולא למדינה. כל החטופים חייבים לחזור בפעימה אחת. לא בקבוצות"

    עומרי מירן בסרטון שפרסם החמאס צילום: צילום מסך
    21:05
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on אלוף במיל' רון-טל נגד דברי גלנט: "זה מחליש אותנו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לדברים המלאים>>>

    נדב מירן, אחיו של עמרי החטוף בעזה: "עומרי נראה במצב טוב בסרטון שהפיץ החמאס. היה מאוד מעודד ומרגש לראות אותו בחיים ובמצב טוב אבל אנחנו לא מתייחסים למסרים שהחמאס השתיל לו. הייתי היום בפגישת המשפחות עם ראש הממשלה ואמרתי לו שלדעתי אנחנו עושים טעות בכל הגישה שלנו שעסקה היא על חשבון הלחימה. אני סבור שהכל צריך להתבצע בו זמנית בצורה מקבילה. החמאס צריך להפסיד כל הזמן נכסים אסטרטגיים. יש כוחות אחרים שלצערי מחלישים את האווירה".

    לדבריו: "חשוב לי מאוד להגיד, שעסקאות כמו שמדוברות כרגע הן לא טובות לא לחטופים ולא למדינה. כל החטופים חייבים לחזור בפעימה אחת. לא בקבוצות. אם נשאיר בעזה חלק מהחטופים – מה נציע בתמורה להם בפעם הבאה? אנחנו רוצים את כולם".

    כזכור, במהלך השבת האחרונה פרסם החמאס סרטון בו נראים שניים מהחטופים, עומרי מירן וקית׳ סיגל. בסרטון השניים מביעים תקווה לשוב הביתה לקראת יום העצמאות. הם מספרים שראו את ההפגנות לשחרור החטופים וקראו להמשיך ולהפגין למען שחרורם.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הדמעות זלגו מעצמן… קשה מנשוא! לחשוב על הנשמות האלו שנבחרו ביסוריהם לכפר על כל עם ישראל… גאולה שלימה בחסד וברחמים גדולים בקרוב ממש! ואיזה אח מיוחד ואציל נפש